zondag 10 juli 2022

Ik ben niet tegen mensen, al denken misschien velen van wel. Ik ben voor mensen en vooral dat ze wakker worden. Dat ze bewust worden dat al die materiële dingen, luxe en zekerheden hun geen geluk brengen, het wordt hun afgenomen. Dat mensen hun ogen openen en zien, voelen wat de realiteit is. Zelfs een zonsopgang is niet meer natuurlijk. De explosie onder het vele groen in de natuur is niet meer natuurlijk. Om te zwijgen van de weinige dieren, kuikentjes van eenden groeien enorm snel en je mag hopen dat ze het redden. Liefde ontbreekt, liefde voor onszelf anders zouden we niet vasthouden aan het bekende. Liefde voor alles wat leeft… de mens is zo vaak gewaarschuwd, ook door mij, maar de mens luisterde niet. Verberg je niet langer achter de schijn die wordt opgehouden, verberg je niet om ergens bij te horen, eenzaamheid hoort nu eenmaal erbij als we op weg zijn. Ontdoe je van uiterlijke pracht en praal want wat men eigenlijk doet is de bestaande economie overeind te houden. En vroeg of laat tellen wij niet meer mee en raken het kwijt. Ik ben voor de mens, ik ben tegen een economie die mensen uitbuit en aan het eind van de rit alles afnemen en men tot besef komt dat men het leven leeg heeft geleefd!