maandag 4 juli 2022

We waren in een supermarkt waar ik lange tijd niet meer was geweest. Ze hebben mij zelf door de jaren weggestuurd met het verwijderen van goede, betaalbare producten wat met de jaren werd vervangen door zogenaamd gezonde voeding. Nou, er is niets gezonds aan, zij verdienen aan hun klanten door ze massaal te hersenspoelen. Al die vreemde producten als 'vegan' en 'bio' , groente gekoeld in ijswater, wel kraanwater en de smaak is helemaal verdwenen. Ik kan mij niets anders herinneren dan gewoon normaal eten, geen liflafjes en rariteiten. Een kop koffie is gewoon koffie en frisdrank is voor het weekend, maar geen fles! In het weekend tracteer je op broodjes of wit brood of wat anders en doordeweeks eet je gewoon brood. Weekend is ook wat lekkers bij de koffie, een klein bakje chips of iets anders. Maar ik zie al jaren dat mensen zich vullen met zoet, kant en klaar producten en de trend volgen. Veelal mensen die denken dat ze gezond bezig zijn maar helaas, velen vullen zich met pillen en kuren, al jarenlang. Vereenzelvigen zich met hun ouders. Hebben de moed niet om zich los te maken en geven het door in hun relaties. Normaal eten is iets wat velen niet meer kennen en de industrie werkt in op het psyche van de mens om zichzelf buiten zicht te houden. En om maar afhankelijk te blijven van pillen, kuren, smarties, wat niets meer is dan het afsluiten van hoofd naar het hart of beter gezegd "gezond verstand." Er werd mij verteld dat ik meer dan 10 jaar heb gestreden en men deed er niets mee. Nu lees ik dagelijks bevestiging op wat ik deelde uit ervaringen en opvallend genoeg blijven velen krampachtig vasthouden aan het oppervlakte. Oké… we komen dichterbij en velen zullen de waarheid niet kunnen verdragen. Maar de wereld zoals ze is wordt steeds zichtbaarder en voelbaar.