donderdag 6 oktober 2022

Ontknoping….; Zijn we al wakker geschud wat de laatste jaren voor schade heeft aangericht? Hoe men een groot gedeelte van de bevolking en ook wereldwijd gedwee de regels liet opvolgen. Men is niet gericht op gezondheid, hoe vaak heb ik dat al jaren in mijn blogs vermeld. Men is niet gericht op welzijn en veiligheid van mensen. Alles is gericht om eraan te verdienen en steeds meer mensen armer en armer te maken. De middenklasse is nu aan de beurt, de ondernemers en bedrijven, alles gaat neer. En wat doet dat met de mensen? Het sociale leven is vrijwel verdwenen, onze kinderen hebben geen toekomst en hebben wel degelijk wonden opgelopen met het zogenaamde opsluiten om niet… te verspreiden. Dat kost levens, door eenzaamheid, geïsoleerd zijn, stress of het verliezen van banen. Daarnaast ons voedsel is veranderd, teveel foute stoffen, toevoegingen die ziek maken. Het is niet voor niets dat bepaalde ziekten begin jaren 80 helemaal niet voorkwamen. Ik kan mij herinneren dat ik begin jaren 80 terugkwam in ons land na een paar jaar en mij totaal geen raad wist met het groeiende aantal kankergevallen, ik wist niet eens wat het was. Dat kort daarna in hoog tempo frisdranken werden geïntroduceerd in de kantines, bij het eten… het ging allemaal te snel. De glazen flessen verdwenen en daarmee ook de originele smaak. Kant en klaar maaltijden namen de ruimte in de vriesvakken en de zakken chips werden steeds groter en smakelozer. Om van de zuivel maar niet te spreken! Ik heb het allemaal vrij bewust meegemaakt maar het maakte mij het zwarte schaap. En nu, jazeker de afronding, de waarheid of het licht wat vol zal schijnen… wordt wakker uit je hypnose… we zijn allen misbruikt en wij tellen als mens niet mee. Het boeit de pharmaceutische industrie totaal niet, alleen maar verkoop van hun producten. Ik kan mij niets erger voorstellen wat voor oorlog zich afspeelt, een tegen alle mensen, wereldwijd!