donderdag 13 oktober 2022

Deling…; Waarom zou iemand iets willen delen, iets wat zo misdadig is in de kern. Onbewust een topje van een beerput opengemaakt en gaan strijden en op zoek gaan naar de waarheid. Waarheid die niet verteld mag worden, niet bekend mag worden om zelf het zogenaamde spoor kwijt te raken, op speurtocht gaan om te zoeken naar antwoorden. Verdiepen in spiritualiteit, in rechten, wat hem deed zweven maar leven in angst, een topje van een beerput openmaken en dat alleen om te vechten voor zijn kind! Ik herkende het gelijk, ook ik viel ooit met mijn neus in de bagger, ook ik leefde in angst en raakte alles kwijt. Mensen geloven nu eenmaal de media, georganiseerde wetenschap en georganiseerde politiek wat veel vertakkingen heeft in allerlei organisaties die zijn opgericht om mensen juist te helpen, te zorgen voor Veiligheid en Welzijn… aan mijn hoela, ze zijn er om ons te vangen in hun web, tot zwijgen te brengen, om ons gek te maken. De bagger zit zo diep en hoe meer men het buiten zichzelf zoekt, zichzelf blijft ontkennen kan het onverstoord door blijven gaan. De persoon voor wie ik dit schrijf, ik hoop dat je veilig bent en dat je beloont wordt voor je strijd om het kind, alle kinderen!!!!