woensdag 15 maart 2023

Lokale verkiezingen 5 jaar geleden, de uitslag was Ahum, zogenaamd bekend. Mijn vader was enorm teleurgesteld in mij, zelfs boos, ik kreeg flink wat voor de kiezen en vooral dat ik nergens voor deugde. Met pijn en tranen Ben ik weggelopen. Hij wist niets van de hel de avond tevoren. Waar ze allen in feeststemming bij elkaar waren om de uitslag te horen. Ik werd met gemene blikken aangekeken, moederziel alleen zat ik achteraf met mijn hoofd recht om al die blikken te incasseren. Niemand heeft mij gegroet en onderling drinken en in feeststemming. Ik heb de uitslag niet afgewacht, de foute mail kon ik aan, maar het gedrag van deze mensen, ongeacht welke partij ze waren, was te pijnlijk en ik wilde daar niet bij horen. Geen krant heeft over mij geschreven dat ik op nr. 3 van de lijst stond, alsof ik niet bestond. Ik heb er lang over gedaan om die gemene blikken te verwerken, hun achterbakse streken om mij te grazen te nemen. Het zijn mensen waar men nu op gaat stemmen, vandaag, stemmen en de geschiedenis niet herinneren. Mijn vader had spijt en de volgende dag zei hij in tranen dat hij trots op mij was, maar dat ik gelijk had, niemand uit de politiek zal er voor mensen zijn!

Raadsleden van toen staan nu op de provinciale lijst waar men op kan stemmen. Zuiver zijn ze niet. De BBB misleid burger en boer, dagelijks komt ze voorbij in de media en bij de afgelopen lokale verkiezingen speelde ze ook een spel om te integreren bij de lokale partijen via de media. Zo blind zijn velen, zo angstig en vol hebzucht en ook schuldig voelen. Het spel is uit, wat staat te gebeuren is dat de waarheid getoond zal worden en niet iedereen deze aankan. Laat dat geen reden zijn om mensen tegen elkaar op te zetten, geen negativiteit… niet meer voeden, we bewegen collectief naar de Nieuwe Tijd!!