zondag 19 juni 2022

Smartie_industrie…;

Iemand schreef "ik heb deze wereld niet lief". Ik heb deze wereld ook niet lief, eerst moet je vechten voor je bestaan en verlies je alles , van familie tot huis toe. Nu loop ik in een stervende wereld, soms zie je iemand,vaak ook niet. De dierenwereld is stil, op sommige plekken hoor je weinig vogeltjes, maar er zijn dagen dat je niets hoort. Het is niet van nu, het is al jaren zichtbaar. De vele berichtgevingen die elkaar snel opvolgen dat mensen niet hun aandacht naar binnen richten. Maar het pijnlijkste vindt ik dat velen maar blijven in de greep van smartie_industrie. Ooit voelde ik het lichaam van mijn moeder, het lichaam was afgestorven behalve haar hartklep bleef pompen, dat ding was vrijwel verteerd door de jaren, maar pompen deed het. Nu voel ik het om mij heen, communiceren kun je niet, velen zijn compleet de weg kwijt. We zijn allen verantwoordelijk voor de vernieling van onze aarde, van ons leven en blijven het herhalen dat we onze kinderen vernielen. Kinderen zijn super intelligent, veel intelligenter dan wij.Een kind wat vrij is opgevoed zal zeker een weg vinden wat goed voelt voor het kind zelf en het leven. Ben je zelf ongelukkig, heb je gefaald, zadel onze kinderen niet op door ze te vernietigen. Ik heb genoeg van deze wereld… alsof deze dagen het beeld duidelijk wordt dat er niets is, niets inspireert, geen kleur, geen muziek enkel grauwheid en fletsheid!
We zijn allen verantwoordelijk, men houdt het zelf in stand en verzint net als de media argumenten om zichzelf buiten zicht te houden!!!!